آموزش رایگان هک کردن

آموزش رایگان هک کردن و ساخت آزمایشگاه هک در محیط کالی لینوکس

آموزش رایگان هک با کالی لینوکس

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز علم دانلود سپاسگذاریم که ما را در این مقاله آموزش رایگان هک دنبال میکنید. از این که ما را برای رسیدن به اهداف بزرگی یاری می کنید و برای رسیدن به موفقیت گامی در این راه بر میداریم سپاسگذاریم. در این مقاله آموزشی ما قصد داریم با آموزش رایگان هک و ساخت آزمایشگاه هک با کالی لینوکس بپردازیم.

و به شما یاد خواهیم داد که چطور میشه یک آزمایشگاه هک را راه اندازی کنیم. و در راستای این زمینه فعالیت کنیم, خب میریم سر اصل مطلب که موضوع اصلی ما کار با سیستم عامل لینوکس است. لینوکس یک سیستم عامل قدرتمند برای تست نفوذ و هک کردن هر چیزی رو که فکرشو کنید استفاده میشه, از جمله هک تلفن همراه, وب سایت ها و …

البته در این آموزش ما میخواهیم به شما یاد بدیم که چطور میشه یک آموزشگاه هک راه انداخت و از آن استفاده کنیم. خب انجام این کار ساده هست به راحتی با آموزش ما میتونید انجامش بدین…

اموزش جدید هک اندروید

تذکر مهم برای افرادی که قصد هک کردن افرادی دیگر را دارند!

خب این کار به همون سادگی نیست که فکر میکنید میتونید انجامش بدین… باید عواقب بد هک کردن در نظر بگیرید که اگر حتی فقط یک اشتباه کوچک و یا رد پا به جا بگذارید عواقب بدی دارد و ممکن است گرفتار شوید. پس هدف ما فقط یادگیری است. بهتر است فقط برای تست نفوذ و هک و یادگیری کاری که علاقه دارید گام بردارید.

به جرعت میتونم بگم خیلی ها فکر کردن وارد هستن در این زمینه اما موفق نشدن زیرا پلیس سایبری باهوش تر از ان است که فکرشو میکنید! کافی است یک ای پی از شما به جای بماند به راحتی شما را پیدا میکنند و گرفتار میشوید. امیدوارم که به مشکل نخورید و فکر کاری خلاف را نداشته باشید. توجه کنید که وب سایت علم دانلود هیچ مسئولیت در برابر کسانی که از این آموزش استفاده نادرست را دارند پاسخگو نیست.

چطور یک آزمایشگاه هک را راه اندازی کنیم؟

امروز معمولا نرم افزار های برای تست نفوذ و هک هستن که برای هک کردن اینستاگرام, هک کردن کل گوشی و sms ها, استفاده میشود. هک کردن به دو شیوه مختلف وجود دارد که به صورت داخلی و خارجی است, که در عنوان بعدی به طور کامل در این دو مورد توضیح خواهیم داد.

خب ابتدا برای ساخت یک آزمایشگاه هک به نرم افزار هایی نیاز داریم که باید با آن ها کار کنیم. که معروفت ترین آن ها کالی لینوکس است. اگر لینوکس را نصب نکردین میتونید در مقاله (آموزش نصب لینوکس) به طور کامل لینوکس را بر روی سیستم تان نصب کنید و شروع به ساخت یک آزمایشگاه هک کنید. بعد از نصب لینوکس شما نیاز به ابزار هایی خاصی برای هک کردن دارید که در ادامه لینک دانلود این نرم افزار ها را میزاریم و نحوه استفاده از آن ها را توضیح میدیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه آموزش رایگان هک کردن را به شما بگیم به دو صورت داخلی و خارجی است که به آن می پردازیم.

آموزش هک اندروید - جدید

هک کردن به روش داخلی به چه صورت است؟

در این روش کسی که قصد هک کردن کسی دیگر را دارد احتمال 80 درصد میتونه موفق بشه, چون از این روش ما قصد داریم به شما آموزش بدیم که چطور یک بدافزار بسازید. و به شخص قربانی بفرستید تا با نصب آن تمام دسترسی دستگاهش را به شما بدهد. اگر کسی که این برنامه مخرب که شما ساختید را روی تلفن همراهش نصب کنه دقیقا مانند یک پایلود یک دسترسی کامل به ای پی شما که در آن بدافزار ساختین میده و برای همیشه تا وقتی که این برنامه مخرب در گوشی فرد قربانی باشه به راحتی به تمامی فایل های دستگاهش دسترسی دارید.

بعد از دسترسی گرفتن میتونید بدافزار را از گوشی قربانی مخفی کنید تا متوجه نشود کسی به تلفن همراهش نفوذ کرده است.! آموزش تصویری این مراحل در ادامه ذکر شده است, بعد از دسترسی گرفتن میتوانید به عکس ها و تمامی فایل های گوشی قربانی دسترسی داشته باشید. این تمام ماجرا نیست! علاوه بر این میتونید sms های شخص قربانی و دوربین گوشی و شنود آنلاین و موقعیت مکانی و مکالمات صوتی و تاریخچه تماس ها و به تمامی گوشی دسترسی داشته باشید.

هک به روش خارجی به چه صورت است؟

در این روش هک کردن به روش خارجی که به معنای حمله سایبری شناخته شده است می پردازیم. احتمال هک شخصی که قصد هک آن را دارید در این روش 50 درصد است. نیازی به ساخت برنامه مخرب و یا ارسال به قربانی نیست. چون قرار است با ابزار هایی کار کنید که که به طور ناشناس به فرد قربانی حمله میکنید که این روش به حمله DDOS معروف است. حمله DDOS معمولا کمی سخت تر است و بیشتر با ابزار های قدرتمند مانند بلک آرچ لینوکس استفاده می شود که میتوانید با کلیک کردن بر روی بلک آرچ لینوکس بخوانید و بیشتر با این توزیع آشنا شوید.

در این روش هک به صورت خارجی فقط حمله های هکی به اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم, برای هک های بیشتر ما دوره ای را برای کسانی که علاقه در این زمینه دارند در نظر گرفته ایم, که به زودی منتشر میشود. در خبر نامه علم دانلود ثبت نام کنید تا به محض انتشار این دوره متخصصی شما را برای شرکت کردن در دوره دعوت کنیم. در حال حاضر تنها دوره هک که در علم دانلود داریم به زبان هندی است که می توانید از این لینک مشاهده کنید.

برای شرکت کردن در دوره جامع آموزش هک به زبان فارسی از علم دانلود به زودی منتظر خبر های خوب باشید. چون قرار است به شما چیزی رو یاد بدیم که در هیچ کجای دیگر کسی در این باره صحبت نکرده است. آموزش رایگان هک کردن

راه اندازی لینوکس و شروع ساخت آزمایشگاه برای هک

برای ساخت یک آزمایش هک ما از ابزار های مانند لینوکس استفاده میکنیم. اگر لینوکس را نصب نکردین میتونین از این لینک آموزش نصب لینوکس مراحل تصویری مرحله به مرحله را مشاهده کنید. بعد از اینکه لینوکس را به خوبی نصب کردین طبق آموزش ما پیش بروید و به راحتی هک کردن را بیاموزید.

در این مرحله ما قصد داریم به شما یاد بدیم که چطور گوشی اندروید را کامل هک کنیم و به تمام اطلاعات آن دسترسی داشته باشیم . ابتدا ترمینال لینوکس را باز کنید و ابزار metasploit را نصب کنید تا شروع کار با آن را بپردازیم.

آموزش رایگان هک کردن - نصب metasploit

بعد از نصب metasploit به آن مرحله میرسیم که چطور از این افزار استفاده کنیم. metasploit فقط برای هک اندروید نیست! بلکه بسیار پیچیده و گسترده است و ابزار های زیادی برای دسترسی دارد که در دوره آموزش هک اندروید توضیح داده شده است. بعد از نصب این ابزار در مخزن لینوکس کد زیر را برای اجرای ابزار متااسپلویت وارد کنید.

آموزش رایگان هک کردن - اجرای msfconsole
  1. بعد از اجرا شدن نوع دسترسی را باید از نوع multi/handlet انتخاب کنید زیرا در این دسترسی با یک کلیک ساده تمام دسترسی گرفته می شود.
  2. یک payload بسازید از نوع اندروید و دسترسی tcp
  3. Lhost سیستم که در حال استفاده از آن هستید را وارد کنید.
  4. یک port 4 رقمی دلخواه انتخاب میکنیم.
  5. و در آخر با وارد کردن دستور options میبینید که تنظیمات را که اعمال کردین ذخیره شده اند وحالا کافی است تا برنامه را اجرا کنیم.

کد های زیر را به ترتیب وارد کنید.

ترمینال را نبندید و بزارید باز باشه بعد از این قسمت باید یک فایل apk مخرب را بسازیم تا با نصب آن دسترسی به ای پی دستگاه ما که payload را روی آن set کرده ایم داده شود. خب حالا یک ترمینال جدید باز کنید و کد زیر را وارد کنید. در قسمت Lhost آدرس ip دستگاه خودتان را وارد کنید. و در قسمت آدرس محل ذخیره آدرس را که میخواهید این فایل در آن جا ذخیره شود را وارد کنید.

آموزش رایگان هک کردن - ساخت یک apk مخرب

فایل apk ما به راحتی ساخته شد! به ترمینال قبلی که تنظیمات را در آن جا set کردیم می رویم و دستور run را برای اجرای برنامه وارد میکنیم. بعد از آن باید این فایل apk را برای گوشی که قصد داریم تمام اطلاعات آن را در دسترس داشته باشیم میفرستیم.

آموزش رایگان هک کردن - اجرای برنامه

بعد از وارد کردن دستور اجرا handler ما اجرا میشود و آماده شنود است و به هنگامی که دستگاهی این ip و port که روی آن نصب و فعال شده است اجرا شود تمام دسترسی را به برنامه میدهد. بعد از نصب برنامه در تلفن همراه به محظ اجرای برنامه دستررسی را به سیستم میدهد مانند تصویر زیر.

آموزش رایگان هک کردن - دسترسی هک

زمانی که این برنامه مخرب از جایی نصب و اجرا شد میبینیم که دسترسی کامل به گوشی را داریم. دستور help را وارد کنید تا از تمامی قابلیت های این ایزار آشنا شوید.

  • دستور sysinfo برای مشخصات گوشی شخص
  • دستور dump_sms برای خواندن تمامی sms ها
  • دستور hide_app_icon برای مخفی کردن برنامه مخرب از گوشی شخص
  • دستور webcam_snap برای عکس گرفتن از دوربین گوشی
  • و …

برای اطلاع از تمامی روش ها و استفاده از تمامی قابلیت ها برای هک اندروید و کامپیوتر دوره آموزش هک اندروید و کامپیوتر را ببینید. امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

مقالات مرتبط

چگونه یک هکر شوم؟ کاملترین آموزش هکر شدن در دنیا

یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و مفاهیم امنیتی و شبکه، استفاده از ابزارهای امنیتی است. و تسلط بر روش‌های حملات سایبری و اصول امنیتی، آشنایی با انواع سیستم‌های عامل و دستگاه‌های مختلف، مهارت های تخصصی در زمینه کامپیوتر و امنیت شبکه است. و نکات اخلاقی و رعایت قوانین، و پیگیری و یادگیری مداوم، از جمله مواردی است که برای هکر شدن باید به آن توجه کرد. هکر شدن باید به صورت اخلاقی و با رعایت قوانین انجام شود و در هیچ حالی نباید برای اهداف غیرقانونی استفاده شود.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *